۱۳۹۳ اسفند ۱۲, سه‌شنبه

پایگاه مناقصات


مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها با لطف پرودگار در سالهای متمادی (با بیش از 10 سال تجربه) و در اختیار داشتن گروه بزرگی از افراد متخصص و کاردان و همچنین دستگاهها و تجهیزات پیشرفته به صورت شبانه روز و با استفاده از روش های جدید قادر است:

حوزه تحقیقات و بررسی های این مرکز با استفاده از اخبار و گزارشهای مندرج در سایتهای رایانه ای و صدا و سیما و نشریات و روزنامه ها و وسائل ارتباط جمعی در داخل و خارج از کشور می باشد که با چنین امکاناتی می تواند هر نوع اطلاعات تخصصی و طبقه بندی شده را در اسرع وقت در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهد.

اطلاعات صحیح، جامع و مستند کلیه مناقصه ها و مزایده های دسته بندی شده صنفی و تخصصی از دستگاه های دولتی و وابسته به دولت و عمومی و حتی بخش خصوصی سراسر کشور تهیه و در کوتاه ترین فرصت (به صورت پیامک، ایمیل، سایت یا فکس) به مشترکین ارجمند ارائه نماید.

مرکز فرآوردی اطلاعات پارس نماد داده ها در استانها و شهرستانهای مختلف کشور نمایندگان و همکارانی دارد که می توانند مدارک و اسناد مربوط به مزایده ها و مناقصه ها را حتی در همان روز از موسسات و دوایر دولتی و غیر دولتی اخذ و با سریعترین وسیله ممکن از یک (1) تا چهل و هشت (48) ساعت به مشترکین و بالعکس اسناد تکمیل شده از سوی شرکتها را به واحدهای مختلف دولتی و سازمانهای خصوصی در کوتاه ترین زمان برساند.

4. اطلاع رسانی قوانین و بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرائی، اقتصادی و تجاری
این مرکز با دارا بودن توانمندی های تخصصی در نیروهای انسانی خود کلیه اخبار و اطلاعات در رابطه با قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی - مصوبات هیئت محترم وزیران و بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره از سایتها و رسانه های مختلف و جراید و مطبوعات را دریافت و در کوتاه ترین فرصت و در طول مدت شبانه روز به مشتریان ارائه می کند.

5. اطلاع رسانی کامل از نمایشگاههای ایران و سراسر دنیا
اعلام تقویم برگزاری و اطلاعات کامل نمایشگاههای سراسر ایران و تمامی نقاط جهان به صورت ترجمه شده در کلیه حوزه های تخصصی نیز از توانایی های مرکز بوده که بر حسب سفارش مشتری در آیتم های ویژه قابل تفکیک و تقدیم است.

6. مدیریت سایت سازمانها و شرکتها
این مرکز قادر است مدیریت و اداره سایت سازمان ها و شرکتهای بزرگ که روزانه حجم عظیمی از اطلاعات و اخبار را در سایت خود ارائه می دهند، به عهده گیرد (اعم از به روزرسانی اطلاعات و مشاوره در این زمینه...)

7. مشاوره و کارگزاری خرید و فروش کارخانه ها و ماشین آلات
خرید و فروش کارخانجات مستلزم برآورد قیمت گذاری صحیح و دقیق ابنیه، دستگاهها و تجهیزات نصب شده در آنهاست که این مرکز ضمن ارتباط با هزاران شرکت و کارخانجات فعال و دسترسی به قیمتهای روز داخلی و جهانی می توانند در این زمینه به متقاضیان ارجمند یاری رسانند.

8. ارسال تبلیغات به صورت گروهی از طریق ایمیل و فکس و اس ام اس و یا تبلیغ در دی وی دی و وب سایت این مرکز
از آنجایی که در جهان کنونی، مهمترین رکن در تجارت جهانی، معرفی کالا و خدمات به مشتریان از طرق گوناگون است، بدین ترتیب می توانیم اطلاع رسانی و تبلیغات کالا و خدمات شما را از طریق ارسال SMS , FAX , E-mail به اشخاص حقیقی و حقوقی (هدف) ارائه و یا با درج بنر یا تصاویری از وضعیت و محصولات شما در وب سایت و DVD این مرکز شما را به هزاران مشتری قدرتمنمد معرفی می نمائیم.

9. قیمت روز کالاهای اساسی هر صنف
قیمت کالاهای تخصصی و صنفی با استفاده از منابع موثق خبری داخلی و خارجی در اسرع وقت تهیه و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر