ست
اداری به مجموعه ای از محصولات چاپی گفته می شود که در امور اداری و
پرسنلی یا مکاتبات یک سازمان یا شرکت جهت فعالیت های رسمی یا غیر رسمی و یا
تبلیغاتی استفاده می شود .به دلیل هماهنگی ، طراحی متناسب و کاربرد این اجزاء به آنها در اصطلاح ست اداری گفته می شود. این امر به نوعی بیان کننده نظم و سیستم مدیریتی موجود در سازمان یا شرکت می باشد.مجموعه ست اداری عموما شامل سربرگ A4 ، سربرگ A5 ، یادداشت، پاکت A3 ، پاکت A4 ،
پاکت نامه ، کاتالوگ، بروشور، مدل های مختلف کارت ویزیت، انواع هدایای
تبلیغاتی و ست رومیزی می باشد ، البته موارد دیگری نیز مانند فلش کارت ها،
کارت های اعتباری، کارت های پرسنلی، فاکتور، فولدر یا پوشه و ...نیز در
دسته بندی مجموعه ست اوراق اداری قرار می گیرند که بسته به نیاز شرکت یا سازمان طراحی و چاپ می گردند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر